blog ini hanya boleh di buka menggunakan mozilla. Lia dah cuba buka menggunakan Internet Explorer. tak boleh.so, the conclusion is buka gunakan mozilla okay? jenguk-jenguk sini silalah bagi coment. permintaan Nysrah. dia kata nak improvekan lagi penulisan dia. so, comment okeay.-Lia

Tuesday, September 7, 2010

teaser

Fadzwan Khalif

Dia indah. Ibarat bidadari. Nearly perfect. Dia keras hati tapi dia baik. Aku jatuh cinta bila melihat keindahan itu. Ya allah, berikan aku waktu untuk mengenalinya.

**********
Nurin Ashifa

Aku gadis punya impian. Tapi impian itu seakan kelam tak terlihat. Hidup ini perlu sedikit kejam. Layakkah aku memohon agar impian ini menjadi kenyataan?
**********
Mama

Aku wanita. Dia anakku, dia kekuatanku dalam meniti hidup. Ya tuhan, izinkan bahagia menjadi miliknya.
**********
Akmar Marini

Kawan, aku doakan kau bahagia. Persahabatan kita hingga hujung nyawa.

Faiz Daniel
Kau tahu? Aku menyayangimu bukan sebagai sepupu. Aku ingin lebih dari itu. Tapi, kau tidak pernah mengerti.kejamnya dirimu, Nurin.

IMPIAN SEMPURNA

Hidup sebagai seorang gadis kota buat aku lebih terbuka dalam mengenal sebuah perkenalan. Pertemuan itu satu perkara yang tidak dapat aku lupakan. Rasa sakit di hati akmar marini, aku juga tahu. Bukan maksud menjadi perampas cinta, tapi aku terpaksa. Hidupku penuh dengan impian yang aku tahu tidak dapat aku laksanakan. Aku tidak punya waktu. Bahagia? Andai ia ada aku sudah cukup bersyukur.

Andai hidup tanpa tangisan, itu bukan hidup. Bisakah dua hati ini bersatu andai waktu yang menjadi penghalang? Persahabatan. Akankah ia kekal segar atau ia akan layu seiring waktu?

No comments:

just ask me anything

free counters